Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół

I. Podstawa prawna

Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 , poz. 2156 z późn. zm.).

II. Miejsce załatwienia sprawy
Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach
ul. 31 Stycznia 56a
89-600 Chojnice
pok. 310
tel. 52 397 2246

III. Osoba odpowiedzialna za załatwienie sprawy
Podinspektor Katarzyna Porębska
e- mail: katarzynap@gminachojnice.com.pl

IV. Wymagane wnioski:
1) Wniosek o zwrot kosztów dowozu dziecka niepełnosprawnego do szkoły

V. Wymagane dokumenty
- aktualne orzeczenie poradni psychologiczno- pedagogicznej o potrzebie kształcenia specjalnego ucznia
- skierowanie ucznia do kształcenia specjalnego w danej placówce ( dotyczy tylko szkół i ośrodków specjalnych)
- potwierdzenie przyjęcia dziecka do szkoły lub ośrodka specjalnego, wydane przez dyrektora szkoły lub placówki
- potwierdzenie przyjęcia dziecka do klasy integracyjnej lub oddziału integracyjnego, wydane przez dyrektora szkoły lub placówki

VI. Opłaty
Nie podlega

VII. Termin załatwienia sprawy
W ciągu 30 dni od daty złożenia wszystkich wymaganych dokumentów.

VIII. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

IX. Opłaty za odwołanie
Nie dotyczy

X. Druki do pobrania:
1) Wniosek o zwrot kosztów dowozu dziecka niepełnosprawnego do szkoły (18kB) plik


 

Wytworzył: Justyna Wesołowska (16 lipca 2013)
Opublikował: Justyna Wesołowska (16 lipca 2013, 12:07:40)

Ostatnia zmiana: Mariola Ossowska (16 listopada 2016, 10:30:01)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3794

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij