WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH
DYREKTOR WYDZIAŁU Dyr. mgr Bożena Kubiak pok. nr 204 tel. wew. 316
EWIDENCJA LUDNOŚCI Regina Marczak - Podinspektor Magdalena Boniek - Inspektor mgr Małgorzata Beger - Podinspektor
pok. nr 205 - 206 tel. wew. 317 i 356
SPRAWY WOJSKOWE, OC i OBRONNE STRAŻE POŻARNE mgr inż. Adam Kuklewski - Inspektor mgr Magdalena Kwiatkowska - Inspektor mgr inż. Łukasz Kwiatkowski - Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej pok. nr 212 tel. wew. 318
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA mgr Mirosława Perszewska - Inspektor pok. nr 207 tel. wew. 302
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE I KONTROLA ZARZĄDCZA
mgr Marcin Siudziński - Główny Specjalista pok. nr 207 tel. wew. 329 BIURO RADY - III piętro mgr Hanna Papierkiweicz - Inspektor hanna@gminachojnice.com.pl pok. nr 301 tel. wew. 325
mgr Justyna Dziamecka - Inspektor justynad@gminachojnice.com.pl
pok. nr 301 tel. wew. 325
KADRY - II piętro mgr Żaneta Szulc - Inspektor zaneta@gminachojnice.com.pl pok. nr 202 tel. wew. 301
PRZEWODNICZĄCY RADY GMINY - III piętro mgr Ryszard Kontek pok. nr 302 tel.wew. - 357 ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO RADY GMINY - III piętro Jarosław Kurek pok. nr 302 tel.wew. - 357
RADCA PRAWNY
mgr Wojciech Klein IIIp., pok. nr 302 tel.wew. - 357 SEKRETARIAT - I piętro Paulina Lubińska pok. nr 100 tel. wew. 311 centrala (52) 397-21-29 fax. 397-35-59
BIURO PODAWCZE - I piętro
mgr Sandra Straszewska Sandra Kolińska pok. nr 113
tel. wew. 355
ZADANIA WYDZIAŁU ORGANIZACYJNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH:
1/ przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2/ prowadzenie ewidencji korespondencji, 3/ prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków petycji, 4/ przygotowywanie pomieszczeń i obsługi w tym protokołowanie spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i jego Zastępcę, 5/ prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, 6/ nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 7/ prowadzenie archiwum zakładowego, 8/ prowadzenie gospodarki drukami i formularzami, 9/ prowadzenie ksiąg inwentarzowych, 10/ przygotowywanie z właściwymi merytorycznie wydziałami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej Komisji oraz materiałów na posiedzenia i obrady tych organów, 11/ przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę Gminy i jej Komisje, 12/ przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych, 13/ przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej Komisji, 14/ podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta, 15/ protokołowanie Sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań, prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji, 16/ prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez Radnych, 17/ organizowanie szkoleń radnych i sołtysów, 18/ prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu, 19/ organizowanie szkolenia i doskonalenia pracowników Urzędu, 20/ przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, 21/ zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników mianowanych Urzędu, 22/ przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy, 23/ ewidencja czasu pracy pracowników Urzędu, dyscyplina czasu pracy, 24/ kompletowanie wniosków emerytalnych i rentowych pracowników Urzędu, 25/ okresowa analiza stanu bhp i zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy BHP, 26/ przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń , instrukcji BHP, 27/ rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy, 28/ pro wadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, ustawowo przypisanych gminie, 29/ udzielanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, 30/ ustalanie czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych, 31/ ewidencja ludności, przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych i innych dokumentów potwierdzających tożsamość, 32/ prowadzenie spraw związanych z ustawą prawo o zgromadzeniach oraz ustawą o zbiórkach publicznych, 33/ przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny, 34/ współdziałanie z organami wojskowymi, 35/ administrowanie rezerwami osobowymi, w tym rejestracji poboru i ewidencji, 36/ orzekanie o konieczności sprawowania opieki nad członkiem rodziny prowadzeniem gospodarstwa rolnego i uznaniem za jedynego żywiciela, 37/ tworzenie formacji obrony cywilnej, 38/ nakładanie obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności, 39/ nakładanie świadczeń na rzecz obrony, 40/ prowadzenie ewidencji i dokumentacji dotyczącej ochotniczych straży pożarnych, 41/ zapewnienie dla OSP zasobów wody do gaszenia pożarów, wyposażenia sprzętu, łączności, środków alarmowania, pomieszczeń i umundurowania, 42/ prowadzenie spraw związanych z organizacją prac interwencyjnych i robót publicznych, 43/ koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendum i spisami, 44/ prowadzenie spraw związanych z Biuletynem Informacji Publicznych.
|